مهران غفوریان: بله خودکشی کردم!
 
وبسایت تفریحی فان پاتوق
در اینجا شاد باشید
 
 

مهران غفوریان درباره شایعه خودشکی اش واکنش نشان داد. 
مهران غفوریان بازیگر و کارگردان طناز تلویزیون که این روزها فیلم فوتبالی‌ها را روی پرده سینماها دارد گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.

اصلا قضیه شایعه سازی برای من از زمانی آغاز شد که در مشهد به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی انتقالم دادند. زمانی که بیدار شدم دیدم که چند نفر بالای سرم دارند از من عکس می اندازند. فردای همان روز روزنامه قدس مشهد تیتر زد مهران غفوریان خودکشی کرده است. بله من خودشکی کرده‌ام اما برای دیدن آقا امام رضا(ع) نه چیز دیگری!(البته منظورم خودشکی غیرواقعی است).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:37 :: توسط : علیرضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبسایت تفریحی فان پاتوق و آدرس funpatogh2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 30276
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1